27 Ноември 2024, 12:31 Днес (0) | Вчера (3)

Google е най-скъпият бранд в света за 2017 година

06 Юни 2017 13:00 ИНСМАРКЕТ по статията работи: Insmarket
A+ A-
Последна редакция: 6 юни 2017, 12:57

Общата печалба на петте водещи компании пък съставлява 25% от общите доходите на всички останали 100 бранда

"Гугъл", "Епъл", "Майкрософт, "Амазон и "Фейсбук" оформят заедно челната петица на най-скъпите брандове в света за 2017 година, сочи съвместен годишен доклад на британските компании WPP и "Кантар Миуорд Броун", озаглавен BrandZ Top Global 100. И тази година тримата медалисти остават непроменени, но пък "Амазон" регистрира най-голям скок от тях - само за година марката на Безос е успяла да се изкачи от седмо до четвърто място, увеличавайки приходите си с близо 50млн. долара, предаде БГНЕС.

Общата печалба на петте водещи компании пък съставлява 25% от общите доходите на всички останали 100 бранда, включени в класацията.

"В класацията доминират интернет гиганти, които работят на световно ниво още от първия си ден и са изградени на базата на мощна, новаторска платформа", коментира резултатите ръководителят на BrandZ от "Кантар Миуорд Броун" - Питър Уолш. За да достигнат до финалното класиране, аналитиците са интервюирали нагласите на над 3 млн. клиенти от всяка точка на света и тяхното мнение относно 120 хил. марки от 50 страни по света. Различните финансови и бизнес показатели също са били взети предвид при оценката.

Основата през 1971 година WPP работи в сферата на рекламата и връзките с обществеността. Тя притежава и фирмата "Кантар Миуорд Броун", която се занимава с маркетингови проучвания и предоставя консултантски услуги в областта на брандинг стратегия, разработката и оптимизацията на рекламата и изучаването на пазарната стойност на марката.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 26 Ноември 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8635
GBP 2.4796 2.4887 2.3432
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив