06 Октомври 2024, 19:01 Днес (0) | Вчера (0)

Hyundai Motor отчете 24% ръст на печалбата си за второто тримесечие

29 Юли 2005 15:38 INSMARKET по статията работи:
A+ A-

Представителят за България Индустриал комерс открива нови бази в Пловдив и Бургас

24% процента увеличение на печалбата отчете Hyundai Motor Co за второто тримесечие на 2005 в сравнение със същия период на миналата година, съобщиха от дружеството. За април, май и юни компанията е спечелила общо 595 млн. долара, като основен фактор за успеха са били високите продажби на всъдехода Santa Fe и набиращия все по-голяма популярност изцяло обновен модел Sonata. 
В основата на добрите резултати стои успешната стратегия на ръководството на компанията за неутрализиране негативите от сложната пазарна обстановка и увеличението на цените на стоманата. Най-голямото постижение на президента на компанията Чунг Монг Ку е финализирането на строителството на мегазавода на Hyundai в САЩ. Той бе открит официално през май в Алабама и ще произвежда по 300 000 автомобила от модела Sonata годишно.
Освен на американския пазар южнокорейската марка засилва убедително позициите си в Китай и Индия, като се приближава все повече към основната си цел през 2010 година да заеме пето място в световен мащаб. В момента Hyundai е на седмо място в класацията на най-успешните автопроизводители.
Тази година южнокорейската марка регистрира сериозно увеличение в продукцията за износ, като количеството на продаваните зад граница автомобили нараства с всеки изминал месец. Анализ на пазара показва, че новите почитатели привлечени от Hyundai са традиционни клиенти на производители от ранга на General Motors Corp.
В съответствие с глобалната стратегия за сериозно навлизане на нови пазари ексклузивният представител на марката у нас Индустриал комерс ЕООД планира серизно разширяване на мрежата си в България. “В следващите месеци ще бъдат открити новите бази на компанията в Пловдив и Бургас. Те са съобразени изцяло със стандартите за налагане на новата корпоративна идентичност на Hyundai и ще изглеждат по същия начин като представителствата на автогиганта във всички точки на света. В нашите бази българските клиенти ще получават пълно обслужване и сервиз и ще могат да се убедят сами във високото качество на предлаганите модели.”, обясни Савина Константинова прокурист на Индустриал комерс ЕООД.
Като резултат от успешната политика на президента на Hyundai Чунг Монг Ку в световен мащаб компанията се раздели окончателно и с имиджа си на производител на коли с ниска цена и качество. За това допринесоха уникалните гаранционни условия, които предлага Hyundai на клиентите си. В САЩ срокът на гаранцията достига 10 години, а Индустриал Комерс е единственият вносител, който продава автомобили с 5-годишен ангажимент към клиента в България. Значително бяха завишени и вътрешните критерии за качество, като паралелно с това беше потърсено съдействието на световноизвестни дизайнери, на които южнокорейските автомобили дължат подчертано европейският си облик. 

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 04 Октомври 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.7717
GBP 2.4796 2.4887 2.3212
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив