25 Февруари 2025, 00:13 Днес (0) | Вчера (1)

Viber пуска "Бизнес чатове" първо в България

02 Септември 2022 10:10 ИНСМАРКЕТ по статията работи: Insmarket
A+ A-
Последна редакция: 2 септември 2022, 10:04

Всички съобщения от брандове се организират на едно място

Нова функция, която ще позволи на всички съобщения и чатове между бизнеса и потребителите да бъдат събирани в една папка, пуска в България платформата за комуникации Viber, съобщи TechNews.bg. България е първата страна в Европа, в която е достъпна функцията "Бизнес чатове” на Viber, съобщиха от разработчика. Тя ще бъде активирана автоматично след получаване на първото бизнес съобщение – например при потвърждение на поръчка от доставка на храна, известие от банка, специална оферта от магазин и т.н. За потребители, които са имали разговори с бизнес в миналото, новата папка "Бизнес чатове” ще се появи веднага след актуализацията на последната версията на Viber. Папката ще се намира сред останалите чатове на потребителя и в нея ще се съхраняват всички съобщения, получени от брандове, по подразбиране. Това създава и едно допълнително ниво на сигурност за потребителя, тъй като всички съобщения, които се събират там, ще бъдат само от верифицирани източници и разделени от папката с лични чатове.
Всеки потребител може да организира разговорите си с любимите брандове по свой вкус: да мести чатове от папката "Бизнес чатове” в основния си списък със съобщения и обратно, да "закачи” важни и конкретни чатове в горната част и т.н.
Потребителите няма да пропуснат важни напомняния или съобщения от брандовете, благодарение на известията на заключен екран и удобния потребителски интерфейс.
По подразбиране, съобщенията само от потвърдени акаунти се съхраняват в папката и така потребителите ще знаят, че получават достоверна информация.
Към днешна дата над 8500 компании използват бизнес решенията на Viber, за да общуват с клиентите си лично. Само в България са създадени близо 700 бизнес акаунта, а бройката продължава да расте, по данни от разработчика.
Функцията "Бизнес чатове” позволява на бранда да общува със своите клиенти, за да създава ангажираност и конверисии. Функцията също създава обособено място, където потребителите са готови да общуват директно с брандовете. Освен това, новата функционалност подобрява отношенията между двете аудитории, като създава по-силна лоялност от потребителите.
Тестовете показват, че процентът на отворени съобщения е над 70%. Клиентите се доверяват на съобщенията, събрани в папката, защото са от верифицирани акаунти.
Новата функционалност отразява стремежа на разработчика да превърне Viber в "суперприложение, а не просто да остане комуникационен инструмент”, подчерта Кристина Констандаче, глобален директор продажби в Rakuten Viber.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 24 Февруари 2025
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8689
GBP 2.4796 2.4887 2.3632
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив