Всички съобщения от брандове се организират на едно място
Нова функция, която ще позволи на всички съобщения и чатове между бизнеса и потребителите да бъдат събирани в една папка, пуска в България платформата за комуникации Viber, съобщи TechNews.bg. България е първата страна в Европа, в която е достъпна функцията "Бизнес чатове” на Viber, съобщиха от разработчика. Тя ще бъде активирана
автоматично след получаване на първото бизнес съобщение – например при потвърждение на поръчка от доставка на храна, известие от банка, специална оферта от магазин и т.н. За потребители, които са
имали разговори с бизнес в миналото, новата папка "Бизнес чатове” ще се появи веднага след актуализацията на последната версията на Viber. Папката ще се намира сред останалите чатове на потребителя
и в нея ще се съхраняват всички съобщения, получени от брандове, по подразбиране. Това създава и едно допълнително ниво на сигурност за потребителя, тъй като всички съобщения, които се събират там,
ще бъдат само от верифицирани източници и разделени от папката с лични чатове.
Всеки потребител може да организира разговорите си с любимите брандове по свой вкус: да мести чатове от папката "Бизнес чатове” в основния си списък със съобщения и обратно, да "закачи” важни и
конкретни чатове в горната част и т.н.
Потребителите няма да пропуснат важни напомняния или съобщения от брандовете, благодарение на известията на заключен екран и удобния потребителски интерфейс.
По подразбиране, съобщенията само от потвърдени акаунти се съхраняват в папката и така потребителите ще знаят, че получават достоверна информация.
Към днешна дата над 8500 компании използват бизнес решенията на Viber, за да общуват с клиентите си лично. Само в България са създадени близо 700 бизнес акаунта, а бройката продължава да расте, по
данни от разработчика.
Функцията "Бизнес чатове” позволява на бранда да общува със своите клиенти, за да създава ангажираност и конверисии. Функцията също създава обособено място, където потребителите са готови да
общуват директно с брандовете. Освен това, новата функционалност подобрява отношенията между двете аудитории, като създава по-силна лоялност от потребителите.
Тестовете показват, че процентът на отворени съобщения е над 70%. Клиентите се доверяват на съобщенията, събрани в папката, защото са от верифицирани акаунти.
Новата функционалност отразява стремежа на разработчика да превърне Viber в "суперприложение, а не просто да остане комуникационен инструмент”, подчерта Кристина Констандаче, глобален директор
продажби в Rakuten Viber.