Няма държавна политика и достоен бюджет за реклама, твърдят от асоциацията
В центъра на дискусията на Международна конференция по туризъм “България, страна на мечтите” са предстоящите Олимпийски игри в Атина, защото те са уникална туристическа възможност за България да
спечели нови приятели. Направихме олимпийски туристически пул съобщи в интервю за предаването “Нещо повече” Донка Соколова, председател на Управителния съвет на Българската асоциация на
туристическите агенции (БАТА). Този пул има няколко цели: анализ на информацията, на базата на която да се
подготвят спортни и туристически услуги, предложени от нашата страна; изготвяне на пакети от услуги, и тяхното рекламиране. Искаме в услугите да има нотка на оригиналност, за да заинтересоваме
потенциалните посетители на България, заяви Соколова. “Браншът няма да пропусне тази възможност, но, за съжалениеняма държавна политика и достоен бюджет за национална реклама”, подчерта Донка
Соколова.