23 Юни 2024, 05:05 Днес (0) | Вчера (0)

БТК обединява предлагането на операторските услуги 144 в 10 регионални мега кол-центъра

04 Февруари 2005 15:19 INSMARKET по статията работи: 1
A+ A-

По същата схема ще се процедира и с обажданията в още около 20 населени места, които ще бъдат прехвърлени към по-големи кол центрове до май 2005 година

БТК обединява предлагането на операторските услуги 144 в 10 регионални мега кол-центъра. Това става поетапно. Към момента по този начин вече са пренасочени обажданията от Добрич към Варна,  от Разград и Силистра към Русе, от Габрово и Търговище към Велико Търново. В края на март предстои и трансферирането на Казанлък към Стара Загора, а през април на Сливен към Стара Загора. По същата схема ще се процедира и с обажданията в още около 20 населени места, които ще бъдат прехвърлени към по-големи кол центрове до май 2005 година. Тази реформа ще позволи на потребителите да получават информация за телефонни номера в различни населени места в рамките на един голям регион на цената на един градски разговор. До момента организацията на услугата позволяваше на клиентите да направят справка за телефонен номер само в рамките на населеното място, обслужвано от местния център за операторски услуги 144. При необходимост да получат информация за телефонен номер в друг град абонатите трябваше да се обадят на съответния център там и съответно това се таксуваше като междуселищен разговор.  Така например, ако абонат в Добрич желаеше да направи справка за телефонен номер във Варна, той трябваше да се обади на услуги 144 в морския град. Минута и половина разговор за цифров абонат през деня тогава струваше 18 стотинки без ДДС. При въведената преди дни система за трансфериране на разговорите към единния кол-център във Варна този разговор струва два пъти по-малко – 9 стотинки без ДДС.  Чрез създаването на десетте мега кол центъра справочната услуга ще бъде не само финансово по-изгодна за клиентите на БТК, но и на по-високо качество. По-доброто обслужване ще бъде постигнато по естествен начин, защото в големите кол-центрове лесно ще бъде поддържан необходимия брой оператори, за да бъдат обслужени постъпващите обаждания. Ако досега в Добрич на смени са работели общо 12 души, в периодите на годишен отпуск или в случай на отпуск по болест техният брой е намалявал драстично. Това се е отразявало неблагоприятно върху работния процес. Обслужването на услугата от значително повече специалисти в голям регионален кол-център позволява по-добро планиране и по-голяма гъвкавост. Към момента работещите преминават специализиран курс за придобиване на квалификация за обслужване на клиенти по международните стандарти. Същевременно се оптимизира и информационната система за управление на трафика. Постоянно тече и процес по актуализация на базата данни с телефонни номера на бизнес и домашни абонати. “БТК ще инвестира в създаването на регионалните мега кол-центрове десетки милиони евро. Чрез тях през следващите месеци ще бъдат създадени и стотици нови работни места.”, обясни Джим Рейнълдс, Директор “Обслужване на клиенти” в БТК.  През януари чрез конкурс в София бяха подбрани 12 нови оператори, които започват работа от утре, като е планирано в първата седмица те да преминат през интензивен курс на обучение.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Дълоки съмнения имам, че във Варна ще ми дадат точна справка за Добрич, примерно..а що се отнася до работните места -направо се хиля на глупостите на тоя господин....
#1 | от Дан | преди
Валидни за 16:10 21 Юни 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8246
GBP 2.4796 2.4887 2.3142
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив