Инициативата на Gibraltar BSN Life е част от тригодишна програма за трансформация на бизнеса
Малайзийският животозастраховател Gibraltar BSN Life за първи път в страната пусна система за доставяне на застрахователни полици чрез месинджъра WhatsApp. Клиентският сервиз предлага 24/7 връзка с
WhatsApp и посредством чат-бота GINA (Gibraltar Intelligent Assistant). От застрахователната компания обясняват избора на WhatsApp с резултатите от допитване, показало, че месинджърът е бил
най-популярната онлайн платформа сред интернет ползвателите в страната през миналата година. Причините – възможност за доставяне на полици и оформяне на претенции и 24-часова комуникация с клиента.
С повече от 1,6 милиарда потребители, WhatsApp в момента е най-използваното приложение за месинджъри. При издаване на полица клиентът на застрахователя получава SMS, че електронната му полица е
готова и през посочен линк може да си я изтегли.
"Технологичните постижения доведоха до промяна в поведението на потребителите, като днешните клиенти очакват мигновено удовлетворяване на желанията", коментира Рангам Бир, главен изпълнителен
директор на застрахователната компания. Той добави, че тази и друга цифрови инициативи са част от тригодишна програма за трансформация на бизнеса.
Рангам Бир е бивш вицепрезидент на Allianz New Europe. Припомняме, ИНСМАРКЕТ
интервюира мениджъра преди години при гостуването му в България.