Системата съхранява цялостна история по оферти, полици и щети и помага в идентифицирането на възможности за нови продажби и допълнителни покрития
Едно от най-популярните решения за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM) в застрахователния сектор - Travi@ta, официално стъпи на родна земя. Това стана по време на специализирано събитие за ИТ технологии във финансовите институции.
При представянето стана ясно, че Travi@ta навлиза в България с мащабен проект по внедряване в едно от водещите застрахователни дружества у нас - ДЗИ. Софтуерът, разработен белгийската компания Real Dolmen, помага на застрахователи и брокери да управляват търговските и маркетинговите си дейности. Системата отразява свързаността между физическите и юридическите лица, съхранява цялостна история по оферти, полици и щети и помага в идентифицирането на възможности за нови продажби и допълнителни покрития.
Иновативното CRM решение позволява на общо- и животозастрахователните дружества да оптимизират работата на дистрибуционните си канали, поддържайки и управлявайки електронни досиета за всеки от посредниците си (агенции, офиси, агенти, брокери) – договори, комисионни, проведени обучения, продуктови портфейли, цели, сегментации и много други. Цялата информация се събира в единна база данни, така че служителите значително подобряват ефективността и постигнатите резултати в ежедневната си дейност.
Базирано на Microsoft Dynamics CRM, софтуерното решение предоставя интеграция с останалите софтуерни продукти на Microsoft - Outlook, Excel, SharePoint, Skype и др. Това допълнително подпомага работния процес, улеснява комуникацията и повишава производителността на служителите.
Travi@ta се предлага у нас от Intelligent Systems Bulgaria. Вносителят предлага 30-дневна безплатна пробна версия на CRM системата.