Целта е до 2027г. да се осигури цялостно прилагане на 2D баркод
Преди повече от 50 години международната организация GS1 започва партньорство с търговски вериги и производители, относно въвеждането на бърз и лесен начин за идентифициране на продуктите.
Днес процесът е толкова напреднал, че ежедневно на каса се сканират повече от 10 млрд. баркода, съобщава на своята интернет страница БТПП.
В годините фокусът се измества и не пада само върху удобството за бързо сканиране на каса. Потребителите се интересуват от по-подробна информация за своите (предпочитани) продукти като напр. хранителни стойности или различни сертификати.
Но как може да бъде представена цялата тази информация?
22 водещи корпорации от търговията на дребно, сред които Dr. Oetker, L'Oreal, Nestlé и Lidl, нямат колебания: за целта са необходими 2D баркодове със стандартите GS1. Целта е до 2027г. да се осигури цялостно прилагане на 2D баркод.