28 Ноември 2024, 23:21 Днес (2) | Вчера (5)

Застраховател разкритикува рекламираната "телематика" за човека

01 Август 2018 11:00 ИНСМАРКЕТ по статията работи: Insmarket
A+ A-
Последна редакция: 1 август 2018, 10:44

Потребителите искат да се занимават кокото може по-малко със застраховане, убедени са в Boost Insurance

Основателят и изпълнителен директор на Boost Insurance - Алекс Мафео, разкритикува  обявеното наскоро партньорство между Munich Re и ONE Insurance за разработване на телематика за човека, наричайки идеята "далече от действителността".
Припомняме, ИНСМАРКЕТ писа, че Munich Re и ONE insurance анонсираха обединяване на усилията в сферата на insurtech д цел клиентите да могат да контролират в реално време как начинът им на живот влияе на застрахователния риск и неговия размер.
Ръководителят на платформата за координиране действията между застрахователни компании, презастрахователи и стартъпи в сегмента insurtech посочи, че поставя под съмнение идеята, че потребителите имат нужда от ежедневен контакт със своя застраховател. "Ненавиждам тази концепция. Тезата на Boost е, че потребителите и бизнесът искат да се занимават колкото може по-малко със застраховане", коментира Мафео и добави: "Кой изобщо ще си помисли да ползва застрахователно приложение, в което да отбелязва своите обеди и почивки? Това противоречи на идеята за партньорство".
Според Мафео съвременният потребител разглежда застраховането ато "необходимото зло" и иска да отдели възможно най-малко време за него. Затова едно приложение, което постоянно напомня на клиента за застрахователя и за отговорностите към него, не само го натоварва излишно, но и го отдалечава като благоразположеност от застраховането.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 28 Ноември 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8572
GBP 2.4796 2.4887 2.3451
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив