Потребителите искат да се занимават кокото може по-малко със застраховане, убедени са в Boost Insurance
Основателят и изпълнителен директор на Boost Insurance - Алекс Мафео, разкритикува обявеното наскоро партньорство между Munich Re и ONE Insurance за разработване на телематика за човека,
наричайки идеята "далече от действителността".
Припомняме, ИНСМАРКЕТ писа, че Munich Re и ONE insurance анонсираха обединяване на усилията в сферата на insurtech д цел клиентите да могат да контролират в реално време как начинът им на живот
влияе на застрахователния риск и неговия размер.
Ръководителят на платформата за координиране действията между застрахователни компании, презастрахователи и стартъпи в сегмента insurtech посочи, че поставя под съмнение идеята, че потребителите
имат нужда от ежедневен контакт със своя застраховател. "Ненавиждам тази концепция. Тезата на Boost е, че потребителите и бизнесът искат да се занимават колкото може по-малко със застраховане",
коментира Мафео и добави: "Кой изобщо ще си помисли да ползва застрахователно приложение, в което да отбелязва своите обеди и почивки? Това противоречи на идеята за партньорство".
Според Мафео съвременният потребител разглежда застраховането ато "необходимото зло" и иска да отдели възможно най-малко време за него. Затова едно приложение, което постоянно напомня на клиента за
застрахователя и за отговорностите към него, не само го натоварва излишно, но и го отдалечава като благоразположеност от застраховането.