Според анализа на Simulmedia, компаниите се насочват все по-активно към рекламата в глобалната мрежа, която достига до все повече потребители
Значителна част от рекламата, бликаща обилно по телевизионните канали в САЩ, така и не достига до целевата си аудитория. До този извод достига компанията Simulmedia, специализирана в таргетирането на рекламните послания.
По данни на Simulmedia до три четвърти от рекламните видеа се гледат едва от 20 на сто от целевата аудитория.
Като пример за това компанията посочва рекламните послания на застрахователната компания Progressive Insurance. През лятото тя похарчи за видеовнушения по телевизиите 31,9 млн. долара, но две пети от американците на възраст над 20 години (целевата аудитория на посланията) не е виждала рекламен клип на Progressive Insurance нито веднъж.
Видеоматериалите, прославящи дезодорантите Axe, за които бяха похарчени 6,3 млн. долара, пък са минали покрай очите и ушите на 60 на сто от целевата аудитория.
"Разпиляността" на аудиторията обаче не снижава интереса на компаниите към TV-рекламите.
През миналата година за реклама, извираща от телевизионните канали отвъд океана са били похарчени рекордните близо 70 млрд. долара или 42,2% от рекламните си пера. За сравнение, посочват от Simulmedia, само пет години по-рано тази сума е възлизала на 39 на сто от общите разходи за популяризиране на брaнда или съответния продукт.
Според анализа на Simulmedia, компаниите се насочват все по-активно към рекламата в глобалната мрежа, която достига до все повече потребители.