Новата визия на компанията изразява амбицията и стратегията на компанията да расте по отношение на експертни възможности и застрахователен обхват в сферата на общото застраховане
Застрахователно дружество България промени името си на България Иншурънс. Промяната бе отразена в Търговския регистър в края на юни. Така вписаното фирмено наименование на дружеството вече е
"ЗАСТРАХОВАТЕЛНА КОМПАНИЯ БЪЛГАРИЯ ИНШУРЪНС" АД.
Решението за смяната на името в съответствие с дългосрочната стратегия за развитие на компанията бе взето на общо събрание на акционерите от 13 юни.
Новата марка България Иншурънс e олицетворение на всичко онова, с което компанията се гордее за изминалите 14 години: силно локално присъствие в сферата на корпоративното здравно застраховане,
професионализъм и експертиза в предлагането на висококачествени застрахователни продукти и услуги, опит и традиции, подчертават от компанията.
България Иншурънс e сравнително млада компания на българския застрахователен пазар. Историята й започва през 2004 г. с основаването на здравноосигурително дружество ЗОК "България Здраве". В
съответствие с промяната в законодателството по отношение на здравноосигурителната дейност в България през 2013 г. компанията се преобразува в общозастрахователно дружество "Застрахователно
акционерно дружество България" АД.
През 2016 г. компанията стартира процес за синхронизиране на дейността си с режима на европейската директивата Платежоспособност II и премина прегледа за покритие на капиталовото изискване и
последващите стрес тестовете.
По данни на Комисията за финансов надзор към февруари т.г. пазарният дял на компанията в здравното застраховане достигна до 29%. Реализиран е значителен ръст в продажбите на Имуществени
застраховки, застраховки Злополука и Помощ при пътуване.
Новата визия на България Иншурънс изразява амбицията и стратегията на компанията да расте по отношение на експертни възможности и застрахователен обхват в сферата на общото застраховане, устойчив
растеж, креативност и иновации. Компанията предвижда модернизация на визията и функционалността на корпоративния си сайт, както и развиване на нови функционалности на мобилното си приложение.
"Докато новото име и лого на България Иншурънс са следваща крачка в нашата история, ангажираността към всички, които ни се доверяват, остава неизменна. Промяната на бранда няма да се отрази върху
условията по договорите на нашите клиенти. Искаме да продължим с още по-голяма отдаденост да предоставяме полезни застрахователни решения на своите клиенти, както и по-широк диапазон услуги и
експертиза. Ще се постараем да организираме процесите така, че трансформацията на новата корпоративна идентичност да стане почти неусетно за клиентите", ковентираха от ръководството на България
Иншурънс.
България Иншурънс има над 300 корпоративни клиенти и повече от 65 хил. индивидуални клиенти. По данни на Комисията за финансов надзор през 2017 г. постигнатият пазарен дял на компанията в здравното
застраховане е 22% и е реализиран премиен приход от над 14,5 мил. лева по всички линии бизнес.