"Инициативата е по повод Световния ден на потребителите, но искам да подчертая, че работим на принципа "отворени врати" ежедневно", коментира председателят на институцията Дамян Лазаров
Пет инспектиращи екипа ще имат готовност да реагират веднага на сигнали на граждани, посетили приемната. Идентични срещи ще текат и във Варна, Бургас и Пловдив.
В приемната на КТЗП ще бъде разположена и "изложба" на стоки, иззети от търговската мрежа поради нарушения на Закона за потребителите - главно неточности в етикетирането.
По повод Световния ден на потребителите от 15 март започва работа и "Горещ телефон". На цената на един градски разговор при обаждане на телефон 070011122 от цялата страна, гражданите ще могат да
получат съвети и информация и да сигнализират за нарушения на търговци. Продължаварт да действат и старите телефони за сигнали за нарушения, за съвети по Закона за туризма и за съвети по Закона за
защита на потребителите и правилата за търговия. Има възможност и да се подаде жалба срещу чужда компания относно сделка с международен елемент, сключена по Интернет като се попълни
econsumer.gov форма за жалби от сайта на КТЗП.