След перушината германците заложиха на ленив котьо
Германският производител на автомобили от премиум сегмента Mercedes продължава да залага на фауната в своите рекламни послания. Този път маркетолозите са си харесали четириног пухкав помощник.
Припомняме, миналата година компанията заложи на кокошки, за да рекламира "умната" си система за стабилизация Magic Body Control. Тогава видеото провокира "рекламна война" с Jaguar, който изяде една от кокошчиците.
Сега сериозен и мързелив котарак помага на Mercedes да илюстрира аеродинамичната ефективност на модела CLA.
С безизразен вид котьо се хлъзга по автомобила с удивително нисък коефициент на челното аеродинамично съпротивление от 0,23. При свръхикономичната модификация BlueEFFICIENCY показателят е намален до 0,22.
Ето пернатата реклама:
А ето и как Jaguar се изгаври с рекламата на интелигентното окачване на Mercedes: