Независимите застрахователни агенти и брокери на Америка (НЗАБА) започват нова масова рекламна кампания в опит да привлекат повече клиенти за агенцията си Trusted Choice.
Първите клипове от кампанията ще бъдат разпространени по националните кабелни електронни медии в началото на март, а следващите са определени за април, юни, август, октомври и декември. Trusted
Choice е потребителката търговска марка на независимите агенти и брокери. Тя бе регистрирана през 2001г. от НЗАБА в отговор на нарасналите запитвания относно мястото на тези специалисти на
пазара.
"Връзката е ясна: колкото по-често излизат рекламите на Trusted Choice, толкова повече нови клиенти за агенциите, членове на организацията и компаниите, използващи независими брокери за
разпространение на продуктите си" - коментира председателят на Съвета на директорите на Trusted Choice Роналд А. Смит. Смит е президент и на Smith Sawyer Smith Insurance, базирана в Рочестер,
Индиана.
Застрахователните компании-партньори на Trusted Choice в национален мащаб са Encompass Insurance, MetLife Auto & Home, Ohio Casualty Insurance, Progressive, Rain and Hail Insurance Service и
Safeco Insurance. Регионалните дружества са 18: America First Insurance, Capital Insurance Group, Cascade National Insurance, Central Insurance Companies, Colorado Casualty, Consumers Insurance,
GoAmerica Auto Insurance, Golden Eagle Insurance, Hawkeye-Security Insurance, Indiana Insurance, Kentucky National Insurance, Main Street America Group, Montgomery Insurance, National Security Fire
& Casualty, Peerless Insurance, Rutgers Casualty Insurance, Selective Insurance Group и Summit Insurance (R.I.).