25 Април 2024, 13:02 Днес (6) | Вчера (12)

Независими брокери стратират масова рекламна кампания

13 Януари 2004 INSMARKET по статията работи:
A+ A-

Независимите застрахователни агенти и брокери на Америка (НЗАБА) започват нова масова рекламна кампания в опит да привлекат повече клиенти за агенцията си Trusted Choice.

Първите клипове от кампанията ще бъдат разпространени по националните кабелни електронни медии в началото на март, а следващите са определени за април, юни, август, октомври и декември. Trusted Choice е потребителката търговска марка на независимите агенти и брокери. Тя бе регистрирана през 2001г. от НЗАБА в отговор на нарасналите запитвания относно мястото на тези специалисти на пазара.
"Връзката е ясна: колкото по-често излизат рекламите на Trusted Choice, толкова повече нови клиенти за агенциите, членове на организацията и компаниите, използващи независими брокери за разпространение на продуктите си" - коментира председателят на Съвета на директорите на Trusted Choice Роналд А. Смит. Смит е президент и на Smith Sawyer Smith Insurance, базирана в Рочестер, Индиана.
Застрахователните компании-партньори на Trusted Choice в национален мащаб са Encompass Insurance, MetLife Auto & Home, Ohio Casualty Insurance, Progressive, Rain and Hail Insurance Service и Safeco Insurance. Регионалните дружества са 18: America First Insurance, Capital Insurance Group, Cascade National Insurance, Central Insurance Companies, Colorado Casualty, Consumers Insurance, GoAmerica Auto Insurance, Golden Eagle Insurance, Hawkeye-Security Insurance, Indiana Insurance, Kentucky National Insurance, Main Street America Group, Montgomery Insurance, National Security Fire & Casualty, Peerless Insurance, Rutgers Casualty Insurance, Selective Insurance Group и Summit Insurance (R.I.).

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 24 Април 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8323
GBP 2.4796 2.4887 2.2729
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив