Чрез нея клиентите ще имат достъп до всички услуги на банката чрез всеки неин клон
80% от бизнеса на Банка ДСК вече е обхванат в нова информационна система, чието внедряване във финансовата институция приключва. Системата предлага на всеки клиент възможност за достъп до всички
услуги на банката чрез всеки неин клон, операции и разплащания в реално време в клоновата мрежа на банката, както и предоставяне на нови услуги като електронно банкиране и др., свързани в реално
време с централизираната система. Общият брой на обработените досега клиенти на Банка ДСК надвишават 4.7 млн. души, а броят на разплащателните, спестовните и депозитните сметки в новата система са
над 5.3 милиона, съобщиха от финансовата институция, която днес отбелязва 53 години от своето създаване. В момента Банка ДСК е втората по големина на активите банка и най-големият кредитор в
страната. Банката държи над 50% от спестяванията на населението и отпуска за физически лица и фирми над 800 бр. кредити на ден. От октомври м.г. банката е собственост на най-голямата унгарска
банкова група - ОТП. Планираните инвестиции за следващите 5 години са 600 млн. лв., насочени към разширяването на предоставяните услуги и развитието на информационните технологии.