Над 500 потребители са ощетени от фалита на туроператора
Представители на застрахователна компания "Евроинс" са провери среща днес с туристическа агенция "Алфатур" АД по повод фалита на туроператора. След разговорите от застрахователното дружество
информираха, че общият размер на всички депозити и предплатени суми на клиентите на туроператора, за които не са предоставени туристически услуги, е 716 853 лв. Сумата е разпределена между 281
договора с 571 потребители. ЗД "Евроинс" ще изплати полагащото се застрахователно обезщетение на всички потърпевши клиенти на "Алфатур".
"Евроинс" са започнали преговори с други туристически агенции, които да поемат и изпълнят вече сключените договори на "Алфатур". Така планираните от клиентите на "Алфатур” екскурзии и
почивки за новогодишните празници може би ще бъддат изпълнени, без клиентите да доплащат допълнително.
ОТ "Евроинс" напомниха отново, че пострадалите от фалита на туроператора трябва да представят в офиса на застрахователя: уведомление за щета по образец на "Евроинс"; заверени за вярност с оригинала
копия на следните документи: договор с туроператора "Алфатур" АД, както и разходни документи: фактури, касови бонове, квитанции, извлечения от банкови сметки и други. В случай на необходимост "ЗД
Евроинс" АД си запазва правото да поиска от клиентите на туроператора допълнителни документи.
Претенции за обезщетение придружени с необходимите документи могат да се подават във всеки офис на "ЗД Евроинс" АД или по електронен път на имейл: [email protected]
Подробна информация и указания за начина на подаване на претенция за обещетение могат да бъдат получени на телефон 02/4895443 и национален телефонен номер 0700 17 241 . Линията е отворена от
понеделник до петък в рамките на работния ден.
Допълнителна информация ще бъде предоставена през следващите два дни.