Порталът „Моята пенсия“ осигурява пълно обслужване на осигурените в дигитална среда
ПОД Алианц България стартира нов иновативен клиентски портал "Моята пенсия", който осигурява пълно обслужване на осигурените в дигитална среда. За първи път клиентите на допълнителните пенсионни
фондове ще могат да следят и управляват своите пенсионни спестявания и да бъдат обслужени изцяло онлайн, независимо къде се намират и без да е нужно да посещават офис. Платформата се отличава с
висока сигурност при извършване на операциите и надеждна първоначална видео идентификация на всеки потребител, уверяват от компанията.
"Потребителското преживяване е един от основните критерии, който определя развитието на сектора. Дигитализацията на бизнес процесите, на комуникацията и обслужването на клиентите е
задължителна. Осъзнавайки предизвикателството да предоставяме бързо, удобно и качествено обслужване на толкова голям брой индивидуални потребители, ние насочихме усилията си в тази посока. Порталът
"Моята пенсия" надхвърля очакванията от познатите ни онлайн услуги и сме сигурни, че е правилният отговор на нарастващите нужди и изисквания на нашите клиенти", посочи Владислав Русев, главен
изпълнителен директор на ПОД Алианц България.
Пенсионните фондове в България обслужват 4,8 млн. клиенти, а един милион от тях се доверяват на Алианц България.
Новият портал "Моята пенсия" предлага интегрирани справочни услуги за всички фондове – универсален, професионален и доброволен. От началото на следващата година осигурените в пенсионните фондове на
Алианц България поетапно ще могат да получат пълния спектър от услуги – от сключване на договор, плащане на осигурителни вноски, извършване на промени в договорните условия, до подаване на
документи за изплащане на пенсия или средства.
Настоящите клиенти, независимо дали са имали профил в досегашната платформа pa.allianz.bg, ще трябва да се регистрират в новия портал "Моята пенсия" (MyPension). Процедурата включва идентификация с
кратка видео сесия, след което клиентът получава достъп до всички активни услуги на платформата. При първоначалната регистрация се изисква устройство с камера и микрофон (смартфон, таблет, лаптоп
или настолен компютър), а клиентът трябва да разполага с документ за самоличност (лична карта или паспорт).