Споразумението е част от кампанията на AXA „Know you can“
Френският застраховател AXA Group и британският FC Liverpool сключиха четиригодишно партньорско споразумение, според което логото на AXA ще украсява екипите от тренировъчния сезон 2019-2020 г. Така
застрахователят се надява да стане още по-разпознаваем по света.
Споразумението е част от кампанията на AXA Group под мотото Know you can (Знай, че можеш), която има за цел да подкрепи, подпомогне и засили партньорството с клиентите. AXA следва политика за тясно
сътрудничество както с изявените спортисти от футболния тим, така и с треньорския състав и мениджърите, а също и с медицинската група на клуба, за да популяризира здравословния начин на живот.
"Опирайки се на сходни с FC Liverpool ценности, ще можем по-добре да разпространим сред клиентите совето мото "Знай, че можеш" за укрепване на ценностите и повишаване на мотивацията", посочва
главният изпълнителен директор на АХА Томас Буберл. Партньорското споразумение между застрахователя и футболния клуб бе подписано в началото на май. Освен британския футболен клуб, лице на
кампанията Know you can е и топ-тенисистката Серена Уилямс.