В годишното проучване за оценка на обслужването на клиентите, проведено от компанията "Dive", ERGO беше призната за застрахователна компания с най-добро обслужване на клиентите в Латвия.
Dive, една от водещите компании за оценка и подобряване на обслужването на клиентите в Централна и Източна Европа, проведе проучване в началото на 2025 г., фокусирано върху продажбите на застраховки КАСКО по телефона. Целта на проучването беше да се установи как застрахователните компании са в състояние да идентифицират нуждите на клиентите, да обяснят офертите и да предоставят висококачествено обслужване, използвайки телефонна комуникация.
Проучването е проведено по метода на таен клиент и са осъществени общо 200 обаждания, използвайки унифицирана методология и в съответствие с унифицирани критерии. По време на всеки разговор беше оценена способността на служителя професионално да води разговора, да разбира нуждите на клиента, да предоставя подходяща информация за застраховка "КАСКО" и да насърчава допълнителни продажби.
Според резултатите от проучването, застрахователната компания ERGO е получила най-високата оценка за обслужване на клиенти в Латвия тази година (98,36%). Следват го "Ако" с 94,07% и БТА с 84,66%. В балтийски мащаб ERGO запазва водещата си позиция, заемайки първо място както в Латвия, така и в Естония (91,78%). В Литва "If" се е превърнал в лидер по качество на обслужване на клиентите с 97,92%, докато ERGO заема второ място с 94,82%.
Проучването разкрива, че служителите на застрахователните компании в Латвия са способни точно да идентифицират нуждите и желанията на клиентите, както и да демонстрират отлични резултати в комуникацията с тях. Най-ниският резултат тази година се наблюдава в аспекта на допълнителните продажби - това все още е област, в която са възможни значителни подобрения.
Повече по темата може да прочетете тук