14 държави (Италия, Франция, Испания, Австрия, Германия, Чехия, Словакия, Унгария, Полша, Гърция, Словения, Сърбия, Португалия и Виетнам) ще стартират новата кампания. Тя ще се разпространи по множество канали, включително телевизия, OOH, DOOH, социални медии, дигитални платформи, кино и печатни издания, съобщиха от пресслужбата на застрахователната група.
За да подсили ангажимента на Групата за доживотен партньор, отбелязвайки страстта и всеотдайността на световната мрежа от 165 хиляди консултанти на Generali и продължавайки да изгражда смислени връзки със 71-те милиона клиенти на Групата, Generali стартира нова глобална платформа за марката и рекламна кампания " Тук. Сега" .
"Тук. Сега." ще работи във всяка точка на контакт: клиентско преживяване, ценностни предложения, комуникация със служители и консултанти и всичко между тях, използвайки данни и локална информация, наред с мощна платформа с изкуствен интелект, за да адаптира съдържанието бързо към различни пазари, езици и канали, като същевременно запазва творческата си цялост.
Изабел Конър, главен директор "Маркетинг и обслужване на клиенти" в Generali Group , заяви: "Новата ни платформа, "Тук. Сега", отразява ангажимента на Generali да бъдем на разположение на нашите клиенти във всеки важен момент. Това не е просто кампания – това е обещание да слушаме, да разбираме и да действаме. Задвижвано от технологии и съобразено с местните пазари, това стартиране подчертава нашата отдаденост към постигането на нашата амбиция "Доживотен партньор 27 " .
"Тук. Сега." е разработена от VML, водеща креативна агенция, която комбинира Brand Experience с Customer Experience, Commerce и Enterprise Solutions - създавайки свързани марки, за да стимулира растежа. Кампанията се откъсва от традиционния подход за комуникация в застраховането, който се фокусира върху сценарии от далечно бъдеще, като вместо това признава, че бъдещето се гради в настоящето.
Този свеж подход идва в решаващ момент, когато икономическите промени, климатичните проблеми и технологичните промени правят дългосрочното планиране все по-обезсърчително за много потребители. "Тук. Сега." е истински ангажимент към нашите клиенти, каквито и да са техните нужди: превенция, защита, помощ. Generali слуша, Generali разбира и Generali действа.