Почти 55 долара са готови да платят рекламодателите за всеки клик върху обявата си, която най-популярната търсачка в света - Google показва заедно с откритите резултати при задаване на ключовата дума insurance
Американската компания Wordstream, която се занимава с изучаването на ключовите думи в интернет е преровила над един трилион англоезични запитвания при което засече думите, носещи на Google най-добра печалба от реклама.
Wordstream е пресметнала това с помощта на услугата контекстна реклама - Google AdWords. Чрез нея компаниите сами избират ключовите думи, с които публикуват своята реклама.
Цената за публикуване рекламодателят също определя сам, но се подразбира, че колкото по-малко е готов да плати, толкова по-ниско индексирано в търсачката остава посланието му.
Оказва се, че най-печелившата за Google (отчитайки цената и честотата на търсене) е думата insurance (застраховане). Рекламодателите са готови да платят по 54,91 долара за всеки клик върху обявата си.
В първата петица на "най-скъпите" думи влизат още loans - $44,28 (заеми), mortgage – $47,12 (ипотека), lawyer – $47,07 (адвокат), credit – $36,06 (кредит).
Приходите от реклама съставляват 97% от всичките за Google. Оказва се, че през тази година нейните приходи са на път да достигнат 60 млрд. долара, а почти цялата сума идва от реклами, съобщи "Бизнес инсайдър".
При търсене по дума insurance, Google откри днес около 292 млн. резултата.