17 Ноември 2024, 16:45 Днес (1) | Вчера (0)

БТК - с ново лого и имидж

15 Март 2005 13:11 INSMARKET по статията работи: 1
A+ A-

Телекомът изгражда над 120 мултифункционални центрове за клиенти

Над 120 магазина с изцяло обновен интериор и концепция за обслужване на клиентите планира да открие БТК в цялата страна в рамките на една година. В тях потребителите ще могат да се запознаят и абонират за всички предлагани от телекома услуги. Те ще получават информация за абонаментни планове, услуги за домашни и бизнес абонати и условията за включване към мрежата на третия GSМ оператор. Във всички магазини ще бъдат изградени и демонстрационни ADSL конзоли, за да може клиентът лично да усети възможностите на предлагания от БТК високоскоростен Интернет достъп. В центровете ще бъдат обособени и каси, на които ще могат да се плащат сметките към телекома. "Убедени сме, че по този начин процесът ще бъде много по-удобен и ще избегнем струпването на клиенти на едно и също място", заяви Тони Робинсън, главен търговски директор на БТК. Проектът за мултифункционалните центрове за клиенти стартира в София, като постепенно всички съществуващите магазини на БТК ще бъдат преоборудвани съгласно новите стандарти. Компанията планира да изгради центрове и на десетки нови места в страната. Дизайнът на новите магазини ще бъде изцяло съобразен с новия облик на търговската марка на БТК, който бе представен на официално откриване пред Телефонната палата днес. Новото лого на компанията изразява динамиката и енергията на комуникацията, които са в основата на философията на нашия бизнес, обясни Уилям Ейлуърд, Главен изпълнителен директор на БТК. Символът бе избран сред 9 предложения на широк кръг рекламни дизайнери, стигнали до крайната селекция. Той ще фигурира върху всички рекламни материали на компанията, както и върху официалните документи, които излизат от нея. Рекламната кампания за новата марка стартира в цялата страна, като промяната бе загатната още преди седмица на 204 билборда в 15 града, както и край магистралите и основните пътни артерии в страната. На тях могат да се видят тринайсетте най-популярни реплики, които хората у нас използват в разговорите си по телефона. Такива са “Позна ли ме?”, “Можеш ли да говориш?”, “Не мога в момента...”, “Къде си, бе...” и “Дай баба ти да я чуя”. Те са избрани от предварително подготвен списък на 50 най-предпочитани фрази. Предварителната “teaser” реклама ще бъде последвана от цялостна кампания, която ще представи БТК като доставчик на пълната гама от телекомуникационни услуги.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Браво ! Най-после една смислена кампания на една неизмислена компания ! Дано само предлаганите услуги са с качество, което да отговаря на цените.
#1 | от BuhyB | преди
Валидни за 16:10 15 Ноември 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8568
GBP 2.4796 2.4887 2.3519
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив