Телекомът изгражда над 120 мултифункционални центрове за клиенти
Над 120 магазина с изцяло обновен интериор и концепция за обслужване на клиентите планира да открие БТК в цялата страна в рамките на една година. В тях потребителите ще могат да се запознаят и абонират за всички предлагани от телекома услуги. Те ще получават информация за абонаментни планове, услуги за домашни и бизнес абонати и условията за включване към мрежата на третия GSМ оператор. Във всички магазини ще бъдат изградени и демонстрационни ADSL конзоли, за да може клиентът лично да усети възможностите на предлагания от БТК високоскоростен Интернет достъп. В центровете ще бъдат обособени и каси, на които ще могат да се плащат сметките към телекома. "Убедени сме, че по този начин процесът ще бъде много по-удобен и ще избегнем струпването на клиенти на едно и също място", заяви Тони Робинсън, главен търговски директор на БТК. Проектът за мултифункционалните центрове за клиенти стартира в София, като постепенно всички съществуващите магазини на БТК ще бъдат преоборудвани съгласно новите стандарти. Компанията планира да изгради центрове и на десетки нови места в страната. Дизайнът на новите магазини ще бъде изцяло съобразен с новия облик на търговската марка на БТК, който бе представен на официално откриване пред Телефонната палата днес. Новото лого на компанията изразява динамиката и енергията на комуникацията, които са в основата на философията на нашия бизнес, обясни Уилям Ейлуърд, Главен изпълнителен директор на БТК. Символът бе избран сред 9 предложения на широк кръг рекламни дизайнери, стигнали до крайната селекция. Той ще фигурира върху всички рекламни материали на компанията, както и върху официалните документи, които излизат от нея. Рекламната кампания за новата марка стартира в цялата страна, като промяната бе загатната още преди седмица на 204 билборда в 15 града, както и край магистралите и основните пътни артерии в страната. На тях могат да се видят тринайсетте най-популярни реплики, които хората у нас използват в разговорите си по телефона. Такива са “Позна ли ме?”, “Можеш ли да говориш?”, “Не мога в момента...”, “Къде си, бе...” и “Дай баба ти да я чуя”. Те са избрани от предварително подготвен списък на 50 най-предпочитани фрази. Предварителната “teaser” реклама ще бъде последвана от цялостна кампания, която ще представи БТК като доставчик на пълната гама от телекомуникационни услуги.