22 Май 2024, 04:04 Днес (0) | Вчера (4)

Costco стартира продажби на здравни застраховки в Калифорния

14 Юни 2005 10:15 INSMARKET по статията работи:
A+ A-

До месец програмата ще обхване магазините на компанията в Лос Анжелис, които в момента са 34 на брой

 "Автомобилни гуми, тоалетна хартия, здравни застраховки под един покрив? Всичко това можете да намерите във веригата магазини Costco Wholesale", - така започва материал, публикуван в LOS ANGELES TIMES днес, цитиран от АР. Една от най-големите компании, оператори на верига магазини в света обяви - Costco Wholesale Со. (NYSE: COST), че започва от другия месец да продава индивидуални медицински застраховки на цена от $100 за година на своите клиенти, които имат потребителска карта за пазаруване в нейните магазини. До месец програмата ще обхване магазините на компанията в Лос Анжелис, които в момента са 34 на брой. Това е заявил назначеният за вицепрезидент на компанията по застраховането - Делани Франьоли. Costco има в момента 3.4 млн. потребители с членски карти в Калифорния, от които над 1.5 млн. са в Лос Анджелис. Общият брой на "членовете" на компанията надхвърля 18 млн. "Смятам, че успехът ни е неминуем, след като според статистиката на властите, в момента в страната над 45 млн. души нямат медицински застраховки", - коментира Франьоли пред ASSOCIATED PRESS. Costco ще предлага индивидуални и полици за малкия бизнес на застрахователната компания PacifiCare Health Systems Inc. "Идеята е похвална. Ако веригите магазини като лидера на пазара в САЩ - Wal-Mart Stores Inc. се захванат с брокерското посредничество и разпространяването на полици по медицинското застраховане, нямаше да има такъв проблем с незастрахованите в страната", казва Глен Мелник - директор на USC Center for Health Financing, Policy and Management. Корпорацията за продажба на едро управлява международна верига от търговски хранилища и магазини за продажба на дребно и едро, познати под бренда Costco Wholesale. Продажбите се извършват главно на представители на малкия бизнес - собственици на магазини, ресторанти и т.н., които препродават предлаганите продукти или ги влагат в бизнеса си. Компанията предлага национални и чужди търговски марки. Членовете на компанията могат да закупят за собствената търговска марка (ако имат такава) стоки от бренда Kirkland Signature, принадлежащ на Costco Wholesale. Подразделението - Costco Wholesale Industries - управлява производствени предприятия за опаковка на пресни хранителни продукти, преработка на месна продукция и др. Компанията има оптични магазини и лаборатории, бензиностанции, магазини за луксозни стоки и т.н. Costco е и най-големият доставчик на вино в магазините за продажба на дребно в САЩ. Costco Wholesale е на 33 място по печалба в списъка на списание Forbes за миналата година. Печалбата за 2004 г е в размер на $48.762 млрд., а пазарната капитализация към 31 декември миналата година е $21.882 млрд. Цената на книжата на компанията при закриване на петъчната сесия е $45.81 за акция.

Визитна картичка:

Брой магазини и др. обекти: 430 (през 2003 г.). География на бизнеса 318 обекта в 36 щата на САЩ и Пуерто Рико; 62 обекта в 9 провинции на Канада; 15 обекта във Великобритания; 3 обекта в Тайван; 5 обекта в Корея; 4 обекта в Япония; 23 обекта в 18 щата на Мексико. Данни за членство членства (за 2003 г.): 19.5 млн. члена, 23 млн. домакинства 42 млн. притежатели на членски карти. Размери на търговските обекти: От 70 до 160 000. кв. фута (средно 136.273 кв. фута). Печалба: (2003 фиск. година - приключва на 8/31/03): 41.69 млрд. долара. Брой служители в САЩ: 78.160 пълно или частично заети работници. Брой служители в целия свят: 103 000 пълно или частично заети работници.

Забележка: Данните от таблицата са за 2003 финансова година.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 21 Май 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8007
GBP 2.4796 2.4887 2.2862
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив