Бизнесът на компанията е губещ заради силната йена на фона на слабия долар
Японската компания "Сузуки" повече няма да продава автомобили в САЩ, тъй като бизнесът е губещ. Американският филиал на "Сузуки" има дългове от 346 млн. долара и възнамерява да обяви фалит.
Компанията повече няма да предлага автомобили в САЩ, но ще продължи да продава мотоциклети, джипове, водни джетове и двигатели за моторни лодки.
През 2011 г. "Сузуки" е продала 26 000 возила в САЩ, което обаче е недостатъчно в условията на конкуренцията на други японски марки като "Тойота", "Нисан" и "Хонда", отбелязва БГНЕС. За 365-те
служители на "Сузуки" в САЩ ще настъпят промени - някои от тях ще бъдат съкратени, а други пренасочени към други сегменти в продажбите.
Ръководството на компанията посочва като основна причина за губещия бизнес с автомобили в САЩ силната йена на фона на слабия долар.