Очакванията са новото звено да ускори тази трансформация на групата и да бъде в услуга на цифровите клиенти
Швейцарската застрахователна група Zurich обяви създаването на нов клиентски център в желанието си да постигне по-високо качество на обслужването на клиентите в цялата компания. За главен
изпълнителен директор на новото звено е назначена Кони Калчър, която ще бъде пряко подчинена на главния изпълнителен директор на групата и ще встъпи в длъжност на 1 юли. Калчър идва от MindFolio,
консултантска компания за иновации и анализи, базирана в Лондон и Чикаго, където е партньор от 2018 г. Тя също така носи със себе си богат опит в областта на лидерството, както и експертиза,
натрупана в LEGO Group от 1985 г.,където до 2018 г. оглавява различни отдели и включително отговаря и за стартирането на LEGO Film & TV. По-късно Кони Калчър става вицепрезидент по маркетинг и
потребителски опит.
Според главния изпълнителен директор на ZURICH Insurance Group – Марио Греко,"дигиталната ера е двигател на значителни промени и започнала трансформация на клиентския опит на пазара". Очакванията
са новото звено да ускори тази трансформация в групата и да бъде в услуга на цифровите клиенти, което от своя страна да се отрази в модернизирането и обновяването на компанията.